22 Nisan 2023

Platonik Aşk Bayram İnci Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,03 TL
Yazarı: Bayram İnci
Çevirmen: Bayram İnci

Platonik Aşk indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bayram İnci olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Platonik Aşk eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Platonik Aşk ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Platonik Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Platonik Aşk Yazarı Kimdir ?

Platonik Aşk yazarı Bayram İnci 'dır. Bayram İnci yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Platonik Aşk PDF indir oku

Platonik Aşk indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Platonik Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Platonik Aşk TIKLA PDF İNDİR !

"Sanat yaratma kapasitesidir. Yaratıcının aynadaki yansısıdır. Biz sanatçılar bu jesti tekrarlamaktan, taklit etmekten başka bir şey yapmıyoruz. Sanat, yaratana benzediğimiz belirli bir andır. Bu yüzden yaratandan bağımsız bir sanata asla inanmadım. Tanrısız bir sanata inanmıyorum. Sanatın anlamı yakarmadır. Bu benim yakarışım. Eğer bu dua, bu yakarış, benim filmlerim insanları Tanrı'ya yöneltebilirse ne mutlu bana. Yaşamım esas anlamını bulacak: Hizmet etmek. Ama bunu asla başkalarına empoze etmeye kalkışmayacağım. Hizmet etmek fethetmek demek değildir."

- Andrey Tarkovsky-

Bu anlamda ben de hissettiklerimi en azından anlamaya çalışarak kelimelere yer vermeden diyalogsuz bir film senaryosunu sadece his boyutunda bırakarak kaleme almaya çalıştım. Eserimi ister sanatsal anlamda yahut duygu anlamında istifade etmek isteyen herkese sunuyorum.

Sözün bittiği yerden motor diyorum.

-Bayram İnci-

(Tanıtım Bülteninden)

Platonik Aşk TIKLA PDF İNDİR !Platonik Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Platonik Aşk, Bayram İnci

Yorum Gönder