17 Nisan 2023

Kimin Eli Kimin Cebinde Enes Köseoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,85 TL
Yazarı: Enes Köseoğlu
Çevirmen: Enes Köseoğlu

Kimin Eli Kimin Cebinde indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Enes Köseoğlu olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kimin Eli Kimin Cebinde eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kimin Eli Kimin Cebinde ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kimin Eli Kimin Cebinde TIKLA PDF İNDİR !

Kimin Eli Kimin Cebinde Yazarı Kimdir ?

Kimin Eli Kimin Cebinde yazarı Enes Köseoğlu 'dır. Enes Köseoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Kimin Eli Kimin Cebinde PDF indir oku

Kimin Eli Kimin Cebinde indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kimin Eli Kimin Cebinde TIKLA PDF İNDİR !

Kimin Eli Kimin Cebinde TIKLA PDF İNDİR !

Herkes açısından bilinen fakat bir şekilde inkâr edilen, topluma zararlı veya yararlı olan durumları detaylıca size aktarmaya çalıştım. Bunları yaparken sizin de bu durumları yaşamış olduğunuzu, en azından bazı arkadaşlarımızın bu durumu yaşadığını göze alarak yazdım. Âşık olan insanların ölürcesine sevdikleri kişilerin aslında o kadar da zor olmadığını, her şeyin sizin elinizde olduğunu anlattım. Size insan olduğunuzu, en önemlisi bir değer olduğunuzu, kendinizden bir tane daha olmadığını söyledim. Kendiniz olduğunuz da etrafta ki insanların genelinden daha fazla önde olduğunuzu, hayatın başkası olmak için kısa olduğunu söyledim. Sandığınız hayatın aslında sizin için verilmiş en büyük zenginlik olduğunu, aynı hayattan başka olmadığını anlattım. En önemlisi size siz olduğunuzu hatırlatmak istedim. Siz bizim yazdıklarımızı, ya yaşamış birileri olarak ya da yaşamış gibi düşünerek anlayın diye yaşadıklarımı anlattım. Bunları beraber anlattık. Siz yaşattınız ben yazdım. Siz belki okudunuz, belki köşeye attınız. Belki ilk okuduğunuzda değil ama dediklerimi bir gün yaşadığınızda beni daha iyi anlayacaksınız. İşte o zaman dediklerimin bir önemi olacak.
Siz bunları düşünürken ben belki daha farklı hikâyeler yazıyor olacağım.

(Tanıtım Bülteninden)

Kimin Eli Kimin Cebinde TIKLA PDF İNDİR !Kimin Eli Kimin Cebinde TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Kimin Eli Kimin Cebinde, Enes Köseoğlu

Yorum Gönder