27 Nisan 2023

Kaçış - Herşey Mümkün Angelina Masal Nur Ayo Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,6 TL
Yazarı: Angelina Masal Nur Ayo
Çevirmen: Angelina Masal Nur Ayo

Kaçış - Herşey Mümkün indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Angelina Masal Nur Ayo olan ve Ozan Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Kaçış - Herşey Mümkün eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kaçış - Herşey Mümkün ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kaçış - Herşey Mümkün TIKLA PDF İNDİR !

Kaçış - Herşey Mümkün Yazarı Kimdir ?

Kaçış - Herşey Mümkün yazarı Angelina Masal Nur Ayo 'dır. Angelina Masal Nur Ayo yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Kaçış - Herşey Mümkün PDF indir oku

Kaçış - Herşey Mümkün indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ozan Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kaçış - Herşey Mümkün TIKLA PDF İNDİR !

Kaçış - Herşey Mümkün TIKLA PDF İNDİR !

Kaçtım, herşeyi ve herkesi geride bırakarak kaçtım. Neden ve kimden kaçtım? Geri dönüşü olmayan tek yönlü bir bilet ile sadece küçücük bir el çantası ve umutlarımı aldım yanıma.

Hiç bilmediğim diyarlara, hiç bilmediğim topraklara sığındım, bu ülkede başıma neler geldi?

Yağmurdan kaçarken doluya tutuldum mu? Yoksa küllerimden tekrar tekrar yeniden mi doğdum?

Tüm engellere, tüm kısıtlamalara rağmen burada sizlerle buluşabiliyorsam, siz de yapabilirsiniz.

Yeter ki; kendinize ve mucizelere inanın.

Çünkü herşey mümkün bu hayatta.

Bu; Angelina Masal Nur Ayo'nun sevgi ve özgürlük arayışındaki, gerçek hayat hikâyesinden alınmıştır. Hayattaki tüm engellere, tüm zorluklara rağmen mucizeleri keşfedişinin öyküsüdür.

(Tanıtım Bülteninden)

Kaçış - Herşey Mümkün TIKLA PDF İNDİR !Kaçış - Herşey Mümkün TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Kaçış - Herşey Mümkün, Angelina Masal Nur Ayo

Yorum Gönder