22 Nisan 2023

Hayatım İbret Aynası Ahmet Muhtar Büyükçınar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 56,0 TL
Yazarı: Ahmet Muhtar Büyükçınar
Çevirmen: Ahmet Muhtar Büyükçınar

Hayatım İbret Aynası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Muhtar Büyükçınar olan ve Ensar Neşriyat yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hayatım İbret Aynası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hayatım İbret Aynası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayatım İbret Aynası TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım İbret Aynası Yazarı Kimdir ?

Hayatım İbret Aynası yazarı Ahmet Muhtar Büyükçınar 'dır. Ahmet Muhtar Büyükçınar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Hayatım İbret Aynası PDF indir oku

Hayatım İbret Aynası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ensar Neşriyat yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayatım İbret Aynası TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım İbret Aynası TIKLA PDF İNDİR !

Yolu kitaplardan geçen herkesin hayatında insanı derinden etkileyen eserler vardır. Kendimizi içinde bulduğumuz, bazen kahramanlarıyla yer değiştirdiğimiz eserler... Adeta kitapta anlatılan kişi bizizdir ve o hikâye bizim hikâyemizdir. O yüzden hikâyeye ve kahramanların kaderine ortak olur, onlarla birlikte acı çeker yahut seviniriz; onlarla ağlar, onlarla güleriz. Bu tür eserler arasında hatıratlar başta gelir. Çünkü biliriz ki, elimizdeki metin kurmaca değildir, bizim gibi etten kemikten bir insanın yaşanmış tecrübesi ve gerçek hayat hikâyesidir. İlim ve irfan çevrelerinin eserleri ve sohbetleriyle yakından tanıdığı Ahmet Muhtar Büyükçınar Hocaefendi'nin "Hayatım İbret Aynası" adını taşıyan hatıratı da bu kabil eserlerden biri. Eserde günümüz şartlarına göre imkânsız görünen birçok yaşanmış olay, bir macera romanı üslubunda ve tadında sunuluyor. Bu uzun ve renkli hayat hikâyesini ele alan her yaş ve meslekteki okuyucu, kendisini eserdeki hâl ve durumla karşı karşıya hissedecek ve bu tecrübelerden faydalanacak bir yön bulacaktır. Hatıratın dikkat çeken bir tarafı, hadiselerin anlatımındaki şaşırtıcı berraklık ve teferruat zenginliğidir. Eser, ibretli bir hayat hikâyesi olmanın ötesinde, dönemin kültür ve din politikalarını yansıtması bakımından da tarihi bir tanıklık değeri taşıyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Hayatım İbret Aynası TIKLA PDF İNDİR !Hayatım İbret Aynası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Hayatım İbret Aynası, Ahmet Muhtar Büyükçınar

Yorum Gönder