23 Nisan 2023

Ellerin Elime Değdiği Zaman Mustafa Soyuer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Mustafa Soyuer
Çevirmen: Mustafa Soyuer

Ellerin Elime Değdiği Zaman indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mustafa Soyuer olan ve Kutu Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ellerin Elime Değdiği Zaman eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ellerin Elime Değdiği Zaman ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ellerin Elime Değdiği Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Ellerin Elime Değdiği Zaman Yazarı Kimdir ?

Ellerin Elime Değdiği Zaman yazarı Mustafa Soyuer 'dır. Mustafa Soyuer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ellerin Elime Değdiği Zaman PDF indir oku

Ellerin Elime Değdiği Zaman indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kutu Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ellerin Elime Değdiği Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Ellerin Elime Değdiği Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Mustafa Soyuer olgun bir ilk kitapla okuyucunun karşısına çıkıyor. Metinlerarası göndermeleri, lirizmin hiç dinmediği atmosferi ve kendinden emin duruşuyla okurunu sarsan "Ellerin Elime Değdiği Zaman", öyküde yeni bir imza olmasına rağmen uzun süre unutulmayacak bir kitap.

"Hem ne kadar uzağa gidebilirdin ki benden? Yaşıyorsak aynı gurbeti yaşıyor, kavuşuyorsak aynı sılaya kavuşuyorduk. Sen orada grip olsan ben burada burnumu çekiyordum. Sen orada azıcık üşüsen ben burada paltomun yakasını kaldırıyordum. Bir yere geç kalsan sen orada, ben burada saatime bakıyordum. Farzımuhal sen orada balkona çıksan benim burada başım dönüyordu. Ama sen bilmiyordun, kimseler bilmiyordu."

- Uzayıp Giden O Tren Yolları

(Tanıtım Bülteninden)

Ellerin Elime Değdiği Zaman TIKLA PDF İNDİR !Ellerin Elime Değdiği Zaman TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ellerin Elime Değdiği Zaman, Mustafa Soyuer

Yorum Gönder