17 Nisan 2023

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar Atilla Dorsay Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,0 TL
Yazarı: Atilla Dorsay
Çevirmen: Atilla Dorsay

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Atilla Dorsay olan ve Remzi Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar TIKLA PDF İNDİR !

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar Yazarı Kimdir ?

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar yazarı Atilla Dorsay 'dır. Atilla Dorsay yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar PDF indir oku

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Remzi Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar TIKLA PDF İNDİR !

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar TIKLA PDF İNDİR !

Sinema eleştirmeninden ilk kez günışığına çıkan tanıklıklar ve anılar... Atillâ Dorsay'dan: Bu kitabı yazarken itiraf edecek çok şeyim olduğunu anladım. Hıristiyanvari bir 'günah çıkarma' kurumundan söz etmiyorum, papaza gerek yok!… Ama kimi zaaflarımı, yanlışlarımı, hatalarımı, kusurlarımı da anmak istedim. Bu idealize edilmiş, gerçeklere teğet geçen bir anılar kitabı olmasın istedim. Her birinden dersler aldığım o hatalarımın gençlere de bir şeyler öğreteceğine inandım. Ve bu yolu seçtim. Şimdi, uzun bir ömürden seçilmiş bu tablolar sanki bir ressamın dokunuşuyla önünüzde açılıyor, canlanıyor, renkleniyor. Seyir sizin, seçim sizin…

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar TIKLA PDF İNDİR !Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Bir Ömürden Seçilmiş Tablolar, Atilla Dorsay

Yorum Gönder