7 Nisan 2023

Barbar Senfoni Ali K. Metin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,75 TL
Yazarı: Ali K. Metin
Çevirmen: Ali K. Metin

Barbar Senfoni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ali K. Metin olan ve Nobel Akademik Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Barbar Senfoni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Barbar Senfoni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Barbar Senfoni TIKLA PDF İNDİR !

Barbar Senfoni Yazarı Kimdir ?

Barbar Senfoni yazarı Ali K. Metin 'dır. Ali K. Metin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Barbar Senfoni PDF indir oku

Barbar Senfoni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Nobel Akademik Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Barbar Senfoni TIKLA PDF İNDİR !

Barbar Senfoni TIKLA PDF İNDİR !
Ben hem acemi, hem başka..... Gide gide izlerimizden..... Ölmeden önce ölmeye geldim..... Affımıza geldim, sevgiliye geldim..... Sonunda yaramıza..... Kara siren olmaya geldim



Sayfa Sayısı: 72

Baskı Yılı: 2006


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık Barbar Senfoni TIKLA PDF İNDİR !Barbar Senfoni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Barbar Senfoni, Ali K. Metin

Yorum Gönder