7 Nisan 2023

Ana Ben Ölmedim Cemalettin Taşkıran Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,9 TL
Yazarı: Cemalettin Taşkıran
Çevirmen: Cemalettin Taşkıran

Ana Ben Ölmedim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cemalettin Taşkıran olan ve İş Bankası Kültür Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ana Ben Ölmedim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ana Ben Ölmedim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ana Ben Ölmedim TIKLA PDF İNDİR !

Ana Ben Ölmedim Yazarı Kimdir ?

Ana Ben Ölmedim yazarı Cemalettin Taşkıran 'dır. Cemalettin Taşkıran yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Ana Ben Ölmedim PDF indir oku

Ana Ben Ölmedim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İş Bankası Kültür Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ana Ben Ölmedim TIKLA PDF İNDİR !

Ana Ben Ölmedim TIKLA PDF İNDİR !
Çanakkale'den Korsika'ya... Kafkas Cephesi'nden ve Galiçya'dan Sibirya'ya... Irak ve Filistin'den Hindistan'a ve Burma'ya...

Türk savaş esirlerinin çeşitli cephelerden, adını duymadıkları diyarlardaki kamplara uzanan maceraları ilk kez bu kitapta bir araya geliyor.

Ailesinden ya da çevresinden bir esaret hikâyesi duymamış kaç kişi vardır? Ancak bu esaretin zamanı, yeri, sebebi hep bir sis perdesi arkasındadır...

Bu kitap, I. Dünya Savaşı'nda dünyanın neredeyse dört bucağında esarete mahkûm edilen askerlerimizin izini sürüyor.

Yüzlerce isimlik listelerden, Kızılhaç raporlarına ve mektuplara uzanan somut belgelerin ışığında, bu esaret hikâyelerini örten sis perdesi kalkıyor; meçhul askerler kişiliklerine bürünüyor...



Sayfa Sayısı: 440

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: İş Bankası Kültür Yayınları Ana Ben Ölmedim TIKLA PDF İNDİR !

04.08.2015

Çok Güzel

Unuttuğumuz geçmişe ışık tutması açısından çok güzel herkese tavsiye ederim


01.07.2012

Yakın Tarih

Yakın tarih ile ilgili önemli bir belge niteliğinde, ciddi bir çalışma yazarına gönülden teşekkür ederim.
Yakın tarihimizin esaret acılarının bir genellemesini bulacaksınız, neslimiz nelere dayanmış, nelere katlanmış, yüreğiniz parçalanarak, gözleriniz dolu dolu halde okuyacaksınız.
Kesinlikle okunmasını tavsiye ederim.

Ana Ben Ölmedim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Ana Ben Ölmedim, Cemalettin Taşkıran

Yorum Gönder