7 Nisan 2023

Adım Agop Memleketim Tokat Agop Arslanyan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Agop Arslanyan
Çevirmen: Agop Arslanyan

Adım Agop Memleketim Tokat indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Agop Arslanyan olan ve Aras Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Adım Agop Memleketim Tokat eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Adım Agop Memleketim Tokat ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Adım Agop Memleketim Tokat TIKLA PDF İNDİR !

Adım Agop Memleketim Tokat Yazarı Kimdir ?

Adım Agop Memleketim Tokat yazarı Agop Arslanyan 'dır. Agop Arslanyan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Adım Agop Memleketim Tokat PDF indir oku

Adım Agop Memleketim Tokat indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Aras Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Adım Agop Memleketim Tokat TIKLA PDF İNDİR !

Adım Agop Memleketim Tokat TIKLA PDF İNDİR !

Agop Arslanyan 1930'larda doğduğunda, 1915'te yaşananlardan sonra Tokat'ın Ermeni ahalisinin nüfusu büyük ölçüde azalmış, okulları, kiliseleri kapanmış, o canlı sosyal yaşantıdan geriye soluk bir hayalden ve yaşama tutunmaya yarayan geleneklerden başka pek bir şey kalmamıştı. Arslanyan daha on iki yaşında ailesini ardında bırakarak, okumak için memleketinden ayrılıp pek çokları gibi İstanbul'a göçse de, yüreğinde doğduğu kente olan özlem hiç dinmedi. Tokat Ermenilerinin bu son temsilcilerinin yaşantısı, komşularıyla olan ilişkileri, siyasi gelişmelerin gölgesinde hissettikleri, korkuları, sevinçleri, tadına doyum olmaz yiyecekleri, müzikleri, eğlenceleri, piknikleri, zanaatları, hep canlı, renkli, duygulu ayrıntılar olarak belleğinin bir köşesinde işli kaldı. Adım Agop Memleketim Tokat bu anıların, özlemin, bugün artık yok olmuş farklı bir zaman dilimini kaydetme arzusunun dışavurumu. Yüzyıl ortalarında bir Anadolu şehrinin zaman zaman eğlenceli, hüzünlü, ama hep içten, hep sıcak, hep samimi hikâyesini anlatan bu kitap, diplomatik-politik çekişmelerden uzak, basit halk kitlelerinin yaşantısıyla örülmüş, aşağıdan yazılmış bir tarihin meraklılarına göz kırpıyor.


(Tanıtım Bülteninden)

Adım Agop Memleketim Tokat TIKLA PDF İNDİR !

02.04.2019

Herkese tavsiye ederim

Çok akıcı ve samimi bir dille yazılmış. Okurken, Anadolu'nun geçmişte sahip olduğu kültürel farklılığa şaşırıyorsunuz. Tokat'lı biri olarak ben Tokat'ın bu kadar farklı kültüre, kökene sahip olduğuna çok şaşırdım açıkçası. Kısacası herkese tavsiye ediyorum.


21.11.2005

Bir başka Tokat

Çok akıcı bir dille yazılmış bir eser, yazar Tokat´ın bir başka tarihini bizlere hatırlatıyor, Anadolu´nun bir zamanlar ne denli renkli bir kütür mozayiği  olduğunun
en çarpıcı anılarını anlatıyor. Köy -kent ikileminede göndermeler yapıyor.                        

Adım Agop Memleketim Tokat TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Adım Agop Memleketim Tokat, Agop Arslanyan

Yorum Gönder