3 Mart 2023

Yürek Çıkmazı Atike Hınçlıer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,04 TL
Yazarı: Atike Hınçlıer
Çevirmen: Atike Hınçlıer

Yürek Çıkmazı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Atike Hınçlıer olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yürek Çıkmazı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yürek Çıkmazı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yürek Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Yürek Çıkmazı Yazarı Kimdir ?

Yürek Çıkmazı yazarı Atike Hınçlıer 'dır. Atike Hınçlıer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yürek Çıkmazı PDF indir oku

Yürek Çıkmazı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yürek Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Yürek Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Sadece yaşama sebebi olan çocuklarını düşünen bir anneydim. Bu işte bir yanlışlık vardı ama neydi? Bana yaşama hakkı veren Allah'ım, niçin böyle çileli bir hayatı bana reva gördün? Yaşamak buysa yaşayan bir ölüden farksızdım.

Ben Allah'ın bize yardım edeceğine inanmıyordum. Yardım etmeye niye ihtiyaç duyuyordu ki? Bizi babasız yaratsaydı olmaz mıydı? Ya da zengin ve mutlu olsaydık?

Çocuk bile olamadan yetişkinliğe geçmiştim. Zaten ne oyuncağım olmuştu, ne de oyun oynadığım bir günüm. Şimdi ise kendimi işçi çocuk olarak bulmuştum. Çocuksam nasıl işçi olabilirdim ya da işçiysem nasıl çocuk?

Şiddet, alkolizm, kişilik bozukluğu ve pişmanlığın uçuruma sürüklediği bir adam, tırnaklarıyla yaşama tutunmaya çalışan bir kadın ve çocuklarının gerçek hikayesi.

(Tanıtım Bülteninden)

Yürek Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !Yürek Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yürek Çıkmazı, Atike Hınçlıer

Yorum Gönder