3 Mart 2023

Sen Olsan Bari! Necati Aksoy Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,6 TL
Yazarı: Necati Aksoy
Çevirmen: Necati Aksoy

Sen Olsan Bari! indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Necati Aksoy olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sen Olsan Bari! eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sen Olsan Bari! ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sen Olsan Bari! TIKLA PDF İNDİR !

Sen Olsan Bari! Yazarı Kimdir ?

Sen Olsan Bari! yazarı Necati Aksoy 'dır. Necati Aksoy yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sen Olsan Bari! PDF indir oku

Sen Olsan Bari! indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sen Olsan Bari! TIKLA PDF İNDİR !

Sen Olsan Bari! TIKLA PDF İNDİR !

O, yalansız sevgimdi ömrümde. Bense onun için sadece tüm gerçeği ile unutulmuş bir yalandım. Ne bitiyor ne de onsuz kaldığım yerden devam edebiliyorum. Kalbim "Onu kendine ikna et" dedi ama sözleri buna izin vermiyordu. Sonra "Ben yapamıyorum, ayrılmak istiyorum" dedi ve uzaklaştı yanımdan. Bense sadece öylece bakakaldım ardından…

(Tanıtım Bülteninden)

Sen Olsan Bari! TIKLA PDF İNDİR !Sen Olsan Bari! TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sen Olsan Bari!, Necati Aksoy

Yorum Gönder