3 Mart 2023

Onsuz Gecelerim Var Benim Emrah Aşçı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Emrah Aşçı
Çevirmen: Emrah Aşçı

Onsuz Gecelerim Var Benim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Emrah Aşçı olan ve Kitapana yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Onsuz Gecelerim Var Benim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Onsuz Gecelerim Var Benim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Onsuz Gecelerim Var Benim TIKLA PDF İNDİR !

Onsuz Gecelerim Var Benim Yazarı Kimdir ?

Onsuz Gecelerim Var Benim yazarı Emrah Aşçı 'dır. Emrah Aşçı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Onsuz Gecelerim Var Benim PDF indir oku

Onsuz Gecelerim Var Benim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kitapana yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Onsuz Gecelerim Var Benim TIKLA PDF İNDİR !

Onsuz Gecelerim Var Benim TIKLA PDF İNDİR !
Gecelerim Var Benim
Zorlayamadık geçmişi herkes geçerken
Zorla' yamadık geçmişimizi
Zorla' yamadık geçmeyenleri
Zorla' yamadık Aşkları
Zorla' yamadım Onsuz Gecelerimi
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 124

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kitapana Onsuz Gecelerim Var Benim TIKLA PDF İNDİR !Onsuz Gecelerim Var Benim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Onsuz Gecelerim Var Benim, Emrah Aşçı

Yorum Gönder