5 Mart 2023

Hoşça Bekle Zehra Akyurt Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,5 TL
Yazarı: Zehra Akyurt
Çevirmen: Zehra Akyurt

Hoşça Bekle indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Zehra Akyurt olan ve Karahan Kitabevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hoşça Bekle eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hoşça Bekle ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hoşça Bekle TIKLA PDF İNDİR !

Hoşça Bekle Yazarı Kimdir ?

Hoşça Bekle yazarı Zehra Akyurt 'dır. Zehra Akyurt yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Hoşça Bekle PDF indir oku

Hoşça Bekle indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Karahan Kitabevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hoşça Bekle TIKLA PDF İNDİR !

Hoşça Bekle TIKLA PDF İNDİR !

Sevdiğim,

Sana kavuşacağım bir sonraki an,

Her uzağına düşüşümde uzar,

Yorulur yüreğim ellerinden uzak.

Gözlerini görmediğim her an örtülür tüm güzelliklerim,

Beklersin beni bilirim,

Hoşça bekle beni sevdiğim.

Şayet dokunamayacak kadar uzağına düşersen bir gün,

Gecenin gündüzü beklediği gibi bekle beni,

Ben gelirim.

Gözlerinin hatırına,

Sözlerinin aşkına,

Teninin kokusuna gelirim.

Kim bilir bir sabah ayakuçlarına kıvrılıverir bedenim

Ya da gökyüzündeki bir yıldızda görünüverir gülüşlerim.

Sevdiğim, sevgilim, sevdam benim!

Yeter ki sen hoşça bekle, ben gelirim.

Gelişlerinin güzelliğini bilseydim,

Gidişlerini hiç izlemezdi yüreğim.

( Tanıtım Bülteninden)

Hoşça Bekle TIKLA PDF İNDİR !Hoşça Bekle TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Hoşça Bekle, Zehra Akyurt

Yorum Gönder