20 Mart 2023

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi Ömer İbni Said Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Ömer İbni Said
Çevirmen: Ömer İbni Said

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ömer İbni Said olan ve Temmuz yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi Yazarı Kimdir ?

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi yazarı Ömer İbni Said 'dır. Ömer İbni Said yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi PDF indir oku

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Temmuz yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi TIKLA PDF İNDİR !

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi TIKLA PDF İNDİR !

Ey Şeyh Hunter!
Hayatımı yazamam, çünkü ben hem kendi dilimin hem de Arapçanın çoğunu unuttum... Kardeşlerim, Allah için beni kınamayın!
Ömer İbni Said

1770-1863 yılları arasında yaşayan Ömer İbni Said, otuzlu yaşlarının sonlarına doğru, köle tüccarlarınca gerçekleştirilen büyük bir katliamın ardından, bilge ve sevilen bir adam olarak yaşadığı Senegal'deki köyünden zorla alınıp Güney Karolina'ya getirildi. 93 yaşındayken Amerika'da öldüğünde, ardında türlü zorluklarla sınanmış sıra dışı bir hayat hikâyesiyle birlikte, 60 yaşındayken yazdığı çok kıymetli bir Arapça otobiyografi de bıraktı.

Neredeyse iki asrı deviren, müslüman bir köleye ait tek yazma eser olarak günümüze ulaşan ve kısa bir süre önce ABD Kongre Kütüphanesi tarafından satın alınınca tekrar gündeme gelen bu eseri, orijinal Arapça nüshasının kopyasını esas alarak çevirdik. Çeviriyi, Arapça nüshanın sayfalarıyla birlikte verdik ve İngilizce bir nüshasını da sonuna ekledik. Amerika'nın İlk Yıllarında Müslümanlar adlı önemli bir makale ve otobiyografiyi çözümleyen Arapça Bir Batı Tasviri: Ömer İbni Said'in Kölelik Hikâyesi başlıklı bir yazıyla birlikte kitaba genel bir çerçeve kazandırmaya çalıştık. Bu eserin, hem köle edebiyatı ile yakından ilgilenenlere hem de genel okuyucuya farklı bir perspektif sunacağını umuyoruz.

(Tanıtım Bülteninden)

Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi TIKLA PDF İNDİR !Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Hayatım-Amerika'da Köleleştirilmiş Müslümanların Tarihi, Ömer İbni Said

Yorum Gönder