3 Mart 2023

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz Serkan Tutal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,8 TL
Yazarı: Serkan Tutal
Çevirmen: Serkan Tutal

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Serkan Tutal olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz TIKLA PDF İNDİR !

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz Yazarı Kimdir ?

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz yazarı Serkan Tutal 'dır. Serkan Tutal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz PDF indir oku

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz TIKLA PDF İNDİR !

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz TIKLA PDF İNDİR !

Bana deli diyorlar, ilk kez duyduğum bu kelimenin ne demek olduğunu bilmeden yüklüyorlar bu sıfatı

Nedir deli?

Kime denir?

Bana deli diyorlar, bilmiyorlar içimde yanan ve sönmek nedir bilmeyen ateşin ağrısını

Ben Ağustos sıcağında üşür, Ocak ayında yanarım sensiz

Bana deli diyorlar, yalınayak yürürken sokaklarda seni gördüğümü inatla söylermişim onlara İnanmazlar… İnanmadılar

Bana deli dediler…

(Tanıtım Bülteninden)

Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz TIKLA PDF İNDİR !Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bana Deli Diyorlar-Zira Beni Siz Delirttiniz, Serkan Tutal

Yorum Gönder