22 Mart 2023

Araf Zamanı Doğan Çataloğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,48 TL
Yazarı: Doğan Çataloğlu
Çevirmen: Doğan Çataloğlu

Araf Zamanı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Doğan Çataloğlu olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Araf Zamanı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Araf Zamanı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Araf Zamanı TIKLA PDF İNDİR !

Araf Zamanı Yazarı Kimdir ?

Araf Zamanı yazarı Doğan Çataloğlu 'dır. Doğan Çataloğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Araf Zamanı PDF indir oku

Araf Zamanı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Araf Zamanı TIKLA PDF İNDİR !

Araf Zamanı TIKLA PDF İNDİR !

"Ben öldüm mü? Yani artık ölü müyüm?"

"O mantıkla artık öylesin. Sen tekrar dönmek istemediğin sürece."

"Her şeyi hatırlıyorum. Binlerce yaşamın tamamını."

"Öyleyse artık hazır olmalısın."

"Sadece korkuyorum."

"Bunu önceki bin hayatın sonlandığında konuşmuştuk.

Korkuyorsan hazır değilsin demektir."

"Bilemiyorum… Ben sadece…"

"Bu sefer senin tercihin olacak. Ya gerçeklerle yüzleşeceksin ya da geriye dönüp tekrar deneyeceksin."

"…sıfırdan yeni bir hayat."

"Temelde aynı başlangıç ve aynı sonlarla…"

(Tanıtım Bülteninden)

Araf Zamanı TIKLA PDF İNDİR !Araf Zamanı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Araf Zamanı, Doğan Çataloğlu

Yorum Gönder