19 Ocak 2023

Yavaşladıkça Çoğalıyorum Michel de Montaigne Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,1 TL
Yazarı: Michel de Montaigne
Çevirmen: Michel de Montaigne

Yavaşladıkça Çoğalıyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Michel de Montaigne olan ve Zeplin Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yavaşladıkça Çoğalıyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yavaşladıkça Çoğalıyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yavaşladıkça Çoğalıyorum TIKLA PDF İNDİR !

Yavaşladıkça Çoğalıyorum Yazarı Kimdir ?

Yavaşladıkça Çoğalıyorum yazarı Michel de Montaigne 'dır. Michel de Montaigne yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Yavaşladıkça Çoğalıyorum PDF indir oku

Yavaşladıkça Çoğalıyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Zeplin Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yavaşladıkça Çoğalıyorum TIKLA PDF İNDİR !

Yavaşladıkça Çoğalıyorum TIKLA PDF İNDİR !


"Yavaşladıkça Çoğalıyorum", Montaigne'in eserlerinden özenle derlenmiş bir seçkidir.
"Neden kaçtığımı biliyorum ama neyi aradığıma dair hiçbir fikrim yok."
"İnsanın en büyük düşmanı beklentidir."
"Mutlu evlilikler aşktan çok arkadaşlıkla oluşur."
"Şu an var olanların tadını çıkarın, onun dışındaki her şey geride kalmıştır."
"Güzel hatıralar ve yanlış kararlar yan yana yaşar."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 112

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Aylak Adam

Yavaşladıkça Çoğalıyorum TIKLA PDF İNDİR !Yavaşladıkça Çoğalıyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Yavaşladıkça Çoğalıyorum, Michel de Montaigne

Yorum Gönder