27 Ocak 2023

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları Enis Batur Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,18 TL
Yazarı: Enis Batur
Çevirmen: Enis Batur

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Enis Batur olan ve Kırmızı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları TIKLA PDF İNDİR !

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları Yazarı Kimdir ?

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları yazarı Enis Batur 'dır. Enis Batur yazdığı bu eserle Yunus Nadi Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları PDF indir oku

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları TIKLA PDF İNDİR !

Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları TIKLA PDF İNDİR !
Belki de insan baştan uca tırnaktı tanrıdan önce. Düşlerdi tek besleyip kuruttuğumuz ürün, bir kutu vardı elimizde, tek onu dolu sanıyorduk. Burada değildi aslında aradığımız, durmadan uzağa bakıyorduk, binbirinci günün bitiminde bir yere çekildik hepimiz ve ayrılıp sobaya yanaştım iyice; gövdem yapışsın ve erisin diye kor gövdenin içinde: Yazdım herkes uyuduğunda sonuncu masalı ilkinin öncesine, yazdım ve kurtuldum yıllardır beni kilitleyen düğümden: Ben babasız büyümüştüm, bir gece yangından artan korkunç bir izle.



Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kırmızı Yayınları Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları TIKLA PDF İNDİR !Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Taşrada Ölüm Dirim Hazırlıkları, Enis Batur

Yorum Gönder