14 Ocak 2023

Rahvan Gitsin Toygar Yılmaz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,5 TL
Yazarı: Toygar Yılmaz
Çevirmen: Toygar Yılmaz

Rahvan Gitsin indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Toygar Yılmaz olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, 105 sayfalık Rahvan Gitsin eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Rahvan Gitsin ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Rahvan Gitsin TIKLA PDF İNDİR !

Rahvan Gitsin Yazarı Kimdir ?

Rahvan Gitsin yazarı Toygar Yılmaz 'dır. Toygar Yılmaz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Rahvan Gitsin PDF indir oku

Rahvan Gitsin indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, 105 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Rahvan Gitsin TIKLA PDF İNDİR !

Rahvan Gitsin TIKLA PDF İNDİR !

Valla Toygar al diyor alıyoruz, okumadım ben.
Bakkal Nusret

Benim okuma yazmam yok. Bana kendi okudu, sevdim.
Nurettin amca

Okulda da sözlü notlarını fazla fazla verirdim bana bulaşmasın diye, kurtulamadım valla, okuyoruz.
Matematik hocası

Ben çok sevmedim, çocuklara veririm okurlar. Ayrıca söyleyin, şu borcunu da ödesin.
Tekelci

İki tane bedava çay alırım diye imzalı kitap veriyor, sayfalarını sallanan masaların altında kullanıyorum. Güzel kitap, kullanışlı.
Garson Derin

Size bir lokma hayat için, bir lokmalık kitap veriyorum…
Hatıramız olsun…

Papatyalar dökülsün pencerelerinizden…
Toygar.

(Tanıtım Bülteninden)

Rahvan Gitsin TIKLA PDF İNDİR !Rahvan Gitsin TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Rahvan Gitsin, Toygar Yılmaz

Yorum Gönder