18 Ocak 2023

Onu Ben Öldürdüm Leonardo Deniz Kavukçuoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Deniz Kavukçuoğlu
Çevirmen: Deniz Kavukçuoğlu

Onu Ben Öldürdüm Leonardo indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Deniz Kavukçuoğlu olan ve Oğlak Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Onu Ben Öldürdüm Leonardo eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Onu Ben Öldürdüm Leonardo ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Onu Ben Öldürdüm Leonardo TIKLA PDF İNDİR !

Onu Ben Öldürdüm Leonardo Yazarı Kimdir ?

Onu Ben Öldürdüm Leonardo yazarı Deniz Kavukçuoğlu 'dır. Deniz Kavukçuoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Onu Ben Öldürdüm Leonardo PDF indir oku

Onu Ben Öldürdüm Leonardo indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Oğlak Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Onu Ben Öldürdüm Leonardo TIKLA PDF İNDİR !

Onu Ben Öldürdüm Leonardo TIKLA PDF İNDİR !

Boşlukları başka insanlarla dolduruyordu Gizem.

Bense kitaplarla.

Leonardo da Vinci'nin yaşamını okuyordum. Kudurmuş bir halk yığını, alçıdan yaptığı Sforza heykelini parçaladığında, büyük usta, heykelin bulunduğu alanın gerilerinde bir yerde, öğrencileri arasında durarak yapılanlara, hiç ses çıkarmadan, hiçbir tepkide bulunmadan yalnızca bakmış. Öğrencileri de büyük üzüntü içinde olayı izlemişler.

Tutkuya ilişkin ne biliyoruz? Başkasının tutkusuna ne kadar tanıklık edebiliriz? Ne kadar tanıyabiliriz? Başkalarını anlama çabamız, kendi tutkumuzla onun tutkulu yaşamını benzetme girişimi midir? Bir tür kendimizi iyileştirme çabası...

En yakınımız, sonunda sözümüzü yönlendireceğimiz kişi bu özdeşliğin nesnesi midir?

Onu Ben Öldürdüm Leonardo'da Deniz Kavukçuoğlu, insanın en gizemli yönüne bir kazıbilimci titizliğiyle eğiliyor. Delilikle tutkunun birbirine karışan yollarını ustalıkla çiziyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Onu Ben Öldürdüm Leonardo TIKLA PDF İNDİR !Onu Ben Öldürdüm Leonardo TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Onu Ben Öldürdüm Leonardo, Deniz Kavukçuoğlu

Yorum Gönder