18 Ocak 2023

Niyet Ettim Aşk'a Baki Evkaralı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,4 TL
Yazarı: Baki Evkaralı
Çevirmen: Ahmet Bilgehan Arıkan

Niyet Ettim Aşk'a indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Baki Evkaralı olan ve Uyanış Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Niyet Ettim Aşk'a eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Niyet Ettim Aşk'a ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Niyet Ettim Aşk'a TIKLA PDF İNDİR !

Niyet Ettim Aşk'a Yazarı Kimdir ?

Niyet Ettim Aşk'a yazarı Baki Evkaralı 'dır. Baki Evkaralı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Niyet Ettim Aşk'a PDF indir oku

Niyet Ettim Aşk'a indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Uyanış Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Niyet Ettim Aşk'a TIKLA PDF İNDİR !

Niyet Ettim Aşk'a TIKLA PDF İNDİR !
Aşkın diline,
Sofiler sohbet der.
Arifler Allah der.
Ehli dil olanlar,
Yürek ikliminde delice esen bu aşk ile kendilerinden geçerler.
Kendinden geçiş ilahi bir mertebede yükseliştir.
Bu ilahi mertebenin özü, varlıktan geçmek ve yokluğa hamd etmektir…
Bunun için de, koşulsuz teslimiyet gerekmektedir.
Sen, Canana ne kadar teslim olursan,
Canan da senin ile o kadar meşgul olur.
O'na, kendini ne kadar armağan edersen,
O'da rahmetini sana o kadar takdir eder.
Rahmet kapıları sana açıldı mı?
Usulca o kapıya yaklaş.
Ve de ki,
Tevhide kör olanın, makamı viranedir.
Tevhide âgâh olanın, canı âzâdedir.
Serol Dilmaç
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 184

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Uyanış Yayınevi Niyet Ettim Aşk'a TIKLA PDF İNDİR !Niyet Ettim Aşk'a TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Niyet Ettim Aşk'a, Baki Evkaralı

Yorum Gönder