19 Ocak 2023

Kimsesiz İzler Atakan Kelleci Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,4 TL
Yazarı: Atakan Kelleci
Çevirmen: Atakan Kelleci

Kimsesiz İzler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Atakan Kelleci olan ve Librum Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kimsesiz İzler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kimsesiz İzler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kimsesiz İzler TIKLA PDF İNDİR !

Kimsesiz İzler Yazarı Kimdir ?

Kimsesiz İzler yazarı Atakan Kelleci 'dır. Atakan Kelleci yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kimsesiz İzler PDF indir oku

Kimsesiz İzler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Librum Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kimsesiz İzler TIKLA PDF İNDİR !

Kimsesiz İzler TIKLA PDF İNDİR !

Bir sessizlik. Sanki bin yıl sürecek. Nereden başlamalı sorusunu kendime soruyorum. Oysa kendi kendime konuşup karar aldığımda her şey çok kolay olmuştu. Karşımda gözlerimin içine, sadece gözlerimin içine değil yüreğimin derinliklerine bakan, bakabilen bu kadınla şimdi nereden başlayacaktım? Kayboluyorum elimde tuttuğum kadehin içinde.
İnsan, bir cümleye aynı anda eğildi mi, bir can yanmasını aynı anda hissetti mi, korkar. Korktuklarının başına geleceğini bile bile korkar. Kadehin beyazlığına saklanabileceğim kadar saklanacaktım, başarabilsem. Başarabilsem saklanmayı, ömrümün tortusuna onu bir daha maruz bırakmayacaktım. Kendimden yürüyüp gittiğim yollardan koşarak geri dönüyordum şimdi. Ne uzun. Bana, benden öte bir yerden bakıyordu. Duyuyordu içimi…

(Tanıtım Bülteninden)

Kimsesiz İzler TIKLA PDF İNDİR !Kimsesiz İzler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kimsesiz İzler, Atakan Kelleci

Yorum Gönder