20 Ocak 2023

Eyvah! Aslı İpekli Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,5 TL
Yazarı: Aslı İpekli
Çevirmen: Aslı İpekli

Eyvah! indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aslı İpekli olan ve Parola Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Eyvah! eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Eyvah! ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Eyvah! TIKLA PDF İNDİR !

Eyvah! Yazarı Kimdir ?

Eyvah! yazarı Aslı İpekli 'dır. Aslı İpekli yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Eyvah! PDF indir oku

Eyvah! indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Parola Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Eyvah! TIKLA PDF İNDİR !

Eyvah! TIKLA PDF İNDİR !

Merhaba ben Çiçek;

En büyük hayalim başarılı bir gazeteci olmaktı.

Fotoğraf makinesinin deklanşörü yaşamımın bir parçası olsun istemiştim. Bunu başardığım zaman saçlarımı savurarak kameranın karşısına geçecek ve gülümseyerek nasılbiri olduğumu gösterecektim.

Özenli, güzel ve dürüst…

Ama yaptığım yalan haberle başıma bunların geleceğininereden bilebilirdim. Aslında büyütülecek bir şey değildi…

Sadece manşetlerde;

'Yalım Alsancak, Eşcinsel olduğunu açıkladı.'

Şey, sanırım bu haberden sonra dürüst kısmını atlayabiliriz.

Ve ben koyduğum kuralı yıkarak yeni bir kural oluşturdum.

Ego, prim ve yalan.

(Tanıtım Bülteninden)

Eyvah! TIKLA PDF İNDİR !Eyvah! TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Eyvah!, Aslı İpekli

Yorum Gönder