14 Ocak 2023

Ben'ler Sahnesi Ş. Turgay Köyağasıoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,6 TL
Yazarı: Ş. Turgay Köyağasıoğlu
Çevirmen: Ş. Turgay Köyağasıoğlu

Ben'ler Sahnesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ş. Turgay Köyağasıoğlu olan ve Bence Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 304 sayfalık Ben'ler Sahnesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben'ler Sahnesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben'ler Sahnesi TIKLA PDF İNDİR !

Ben'ler Sahnesi Yazarı Kimdir ?

Ben'ler Sahnesi yazarı Ş. Turgay Köyağasıoğlu 'dır. Ş. Turgay Köyağasıoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ben'ler Sahnesi PDF indir oku

Ben'ler Sahnesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Bence Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 304 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben'ler Sahnesi TIKLA PDF İNDİR !

Ben'ler Sahnesi TIKLA PDF İNDİR !

Aşkın ve Karma'nın kimyasındaki bu seyahatte Bilinç ve Bilinçaltının diyaloğunu merak edenler için…
Bu kitabın gerçeklikle ilgisi yoktur. Başka gerçeklikte olanların bu kitapla ilgisi olabilir.
Benler Sahnesi daha kolay yol gibi görünen çevremizdeki insan ve olayları değerlendirmek yerine onları hatırlamamıza vesile olan'ben'lerde küçük bir gezinti yapmak isteyebilecekler için...
Senin dansını görmüyorsa
Duyduğun müziği duymuyorsa
Anlamıyorsa
Hissetmiyorsa
Kızma
Üzülme
Kırılma
Aksine duyanların dünyasından olduğun için şükret,
Dansını öğretmek için, şarkını duyurmak için gelmedin ki...
Sen sadece şarkı söyle ve dans et...

(Tanıtım Bülteninden)

Ben'ler Sahnesi TIKLA PDF İNDİR !Ben'ler Sahnesi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ben'ler Sahnesi, Ş. Turgay Köyağasıoğlu

Yorum Gönder