14 Ocak 2023

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın Fehmi Babir Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Fehmi Babir
Çevirmen: Fehmi Babir

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Fehmi Babir olan ve Elpis-Özel Ürünler yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın TIKLA PDF İNDİR !

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın Yazarı Kimdir ?

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın yazarı Fehmi Babir 'dır. Fehmi Babir yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın PDF indir oku

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Elpis-Özel Ürünler yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın TIKLA PDF İNDİR !

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın TIKLA PDF İNDİR !

Durdu. Tamamıyla sese odaklandı. O an kendini ormanın ihtişamına verdiği için sesin nerden geldiğini çıkaramamıştı. Ona seslenildiğinden emindi. Onu hocam diyerek sesleyecek bir tek kişi olduğunu düşündü. Onun öğretmen olduğunu bir tek genç adam biliyordu çünkü. Sesin sahibinin genç adam olduğuna emin oldu Ahmet. Arkasını döner dönmez düşündüğü gibi genç adamı gördü.

(Tanıtım Bülteninden)

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın TIKLA PDF İNDİR !

13.10.2019

Okumadan gecmeyin

Okunması gereken bir kitap

Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Beni Öğretmen Olarak Hatırlayın, Fehmi Babir

Yorum Gönder