17 Ocak 2023

Ben Değiştim Biliyorum Ata Egemen Çakıl Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,0 TL
Yazarı: Ata Egemen Çakıl
Çevirmen: Ata Egemen Çakıl

Ben Değiştim Biliyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ata Egemen Çakıl olan ve İthaki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 160 sayfalık Ben Değiştim Biliyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Değiştim Biliyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Değiştim Biliyorum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Değiştim Biliyorum Yazarı Kimdir ?

Ben Değiştim Biliyorum yazarı Ata Egemen Çakıl 'dır. Ata Egemen Çakıl yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ben Değiştim Biliyorum PDF indir oku

Ben Değiştim Biliyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İthaki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 160 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Değiştim Biliyorum TIKLA PDF İNDİR !

Ben Değiştim Biliyorum TIKLA PDF İNDİR !

Büyümenin kusuru, yüzümüzü avuçlarının arasına alıp gözlerimize bakıyor. Kusur öfkeli, yüzümüz solgun, gözlerimiz çıplak. Her şeyin bir yolu var, herkesin bir planı, kusurların boyutları. Yol dikenli, plan kötü, boyut kusurlu. Adalet, soluk alıp verdikçe hırıltılar çıkaran ve koynunda uyuyanları korkutan bir sırtlan. Onu dürtüyor, yüzümüzü avuçlarının arasına alıp bakmak isteyen biri. Sonra ya boynumuzda diş izleri ya yılan dili ya da kılıç darbesi.

Ata Egemen Çakıl, ilk romanı Ben Değiştim Biliyorum ile tuhaf bir büyüme hikâyesine çağırıyor bizleri. Alışılmışın dışında, özgün üslubuyla adaleti, vicdanı ve sokakları işaret ediyor. Sorduğu sorularla muhatabını kendine döndüren bir yazar duruyor karşınızda, duruyor ve kadeh kaldırıyor okuruna.

"Kime ne şekilde güveneceğimizin bir zamanı veya işareti var mıydı? Ne kadar tanıyabiliriz bir insanı? Ne zaman işte şimdi her şeyi anlatmanın zamanıdır diyebilirdik veya ne önemi vardı bu her şeyi anlatmaların? Asıl göz önünde bulundurulması gereken şu an ve bundan sonrası değil miydi? Eski defterleri açmanın anlamsızlığından bizi hangi bilinç kurtarabilirdi? Hele de benim gibi oradan oraya başsız bir biçimde savrulan bir avarenin böyle sorunlarla zaman kaybetmesi olacak şey değildi."

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Değiştim Biliyorum TIKLA PDF İNDİR !Ben Değiştim Biliyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ben Değiştim Biliyorum, Ata Egemen Çakıl

Yorum Gönder