20 Ocak 2023

Anarya Aslı Serin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Aslı Serin
Çevirmen: Aslı Serin

Anarya indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aslı Serin olan ve Edebi Şeyler yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Anarya eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Anarya ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Anarya TIKLA PDF İNDİR !

Anarya Yazarı Kimdir ?

Anarya yazarı Aslı Serin 'dır. Aslı Serin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Anarya PDF indir oku

Anarya indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Edebi Şeyler yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Anarya TIKLA PDF İNDİR !

Anarya TIKLA PDF İNDİR !

Aslı Serin, son dönem çağdaş şiirin önde gelen isimlerinden biri. Bu Benim Zıp ve Dans Etmesek de Olur adlı iki şiir kitabı, Anarya'da birlikte, Edebi Şeyler'de.

Ben senin bildiğin kızlardanım Kerem
Alıcı gözle seyrederim kendimi vitrinlerde
Işığı kapatman yeter bozulmam kotla sevişebilirim
Beni hep sev onlar da sevsin göz çıkarmaz
Acıtırsa fermuarım yarın sevmeyebilirim

(Bu benim zıp)

Sonra konuşuruz kendini aslan terbiyecisi sanan adamları
Yüzlerindeki pençe izlerini
Ve mutsuz olmak için bir nedenimizin olmadığını
Mutlu olmak için bir nedenimizin olmadığını
Ne kadar şiddetli konuşursak o kadar şiddetli…

Sana bunları mum ışığında söyleyemem
Leopar desenli giysilere inanmıyorum
Baktığın ve güldüğün yerden ekmek var bize
Dans etmesek de olur

(Dans Etmesek de Olur)

(Tanıtım Bülteninden)

Anarya TIKLA PDF İNDİR !Anarya TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Anarya, Aslı Serin

Yorum Gönder