18 Ekim 2022

Salih Onu Seviyor Şahin Pekyiğit Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,03 TL
Yazarı: Şahin Pekyiğit
Çevirmen: Şahin Pekyiğit

Salih Onu Seviyor indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şahin Pekyiğit olan ve Sokak Kitapları Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Salih Onu Seviyor eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Salih Onu Seviyor ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Salih Onu Seviyor TIKLA PDF İNDİR !

Salih Onu Seviyor Yazarı Kimdir ?

Salih Onu Seviyor yazarı Şahin Pekyiğit 'dır. Şahin Pekyiğit yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Salih Onu Seviyor PDF indir oku

Salih Onu Seviyor indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sokak Kitapları Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Salih Onu Seviyor TIKLA PDF İNDİR !

Salih Onu Seviyor TIKLA PDF İNDİR !

Buradan sesleniyorum bütün aşıklara, pardon platonik aşıklara...

Gidin ulan, söyleyin sevdiğinizi! Efendim?

Ne dediniz?

Sen söylemezsen,

ben söylemezsem,

biz söylemezsek,

Gider saçma sapan insanları severler.

Hişşş!

Susun bakalım!

Gardiyan!

Lan gardiyan!

Şerefsiz herif, ses versene!

Vermezsin tabii...

Beni duyduğunu biliyorum!

Tüm gazetelere söyle,

manşet geçsinler:

Platonik aşıklara idam cezası meclisten geçti!

Ya söyleyecekler sevdiklerini

Ya da ölecekler!

(Tanıtım Bülteninden)

Salih Onu Seviyor TIKLA PDF İNDİR !Salih Onu Seviyor TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Salih Onu Seviyor, Şahin Pekyiğit

Yorum Gönder