18 Ekim 2022

Bakış Arası Aykut Torunoğulları Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,53 TL
Yazarı: Aykut Torunoğulları
Çevirmen: Aykut Torunoğulları

Bakış Arası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Aykut Torunoğulları olan ve Altın Bilek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bakış Arası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bakış Arası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bakış Arası TIKLA PDF İNDİR !

Bakış Arası Yazarı Kimdir ?

Bakış Arası yazarı Aykut Torunoğulları 'dır. Aykut Torunoğulları yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Bakış Arası PDF indir oku

Bakış Arası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Altın Bilek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bakış Arası TIKLA PDF İNDİR !

Bakış Arası TIKLA PDF İNDİR !

Gittiği yerlerde yabancı muamelesi görmek hep incitiyordu onu!

Sanki yaradan tarafından dünyaya gönderilmiş ama dünyadakiler tarafından kabul edilmemiş bir canlı, bir çiçek, bir ot ,bir hayvan,

bir insan, adına ne dersek diyelim bu dünyanın, bünyesine kabul

edemediği bir varlık gibiydi!..

Dünyaya gelmiştim!..

Sanki bu dünyanın bana hazırladığı hiçbir

şeyi bilmiyormuş ve her bebeğin dünyaya ben

istemiyorum bu dünyayı dercesine ağlayarak geldiği

gibi sebepsizce gelmiştim dünyaya...

Ağlayarak geliyoruz ama sonra seviyoruz dünyayı ve yaşamın

devamında hep yaşamak istiyoruz; ölmek istemiyoruz...

Kumbaram vardı

Bozukları oraya attım

Para biriktirmedim

İnsan biriktirdim hep...

(Tanıtım Bülteninden)

Bakış Arası TIKLA PDF İNDİR !Bakış Arası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Bakış Arası, Aykut Torunoğulları

Yorum Gönder