16 Ekim 2022

Roma'da Biz Olsak Handan Yiğit Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,75 TL
Yazarı: Handan Yiğit
Çevirmen: Seda Eroğlu

Roma'da Biz Olsak indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Handan Yiğit olan ve Cenevre Fikir Sanat yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Roma'da Biz Olsak eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Roma'da Biz Olsak ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Roma'da Biz Olsak TIKLA PDF İNDİR !

Roma'da Biz Olsak Yazarı Kimdir ?

Roma'da Biz Olsak yazarı Handan Yiğit 'dır. Handan Yiğit yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Romantik türündedir.

Roma'da Biz Olsak PDF indir oku

Roma'da Biz Olsak indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cenevre Fikir Sanat yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Roma'da Biz Olsak TIKLA PDF İNDİR !

Roma'da Biz Olsak TIKLA PDF İNDİR !

Bizden vazgeçiyorum.Gülüşünden, gözlerinden, ellerinden, teninden, sesinden vazgeçiyorum. Bedenime ağır

gelen bu yükten hüznün habercisi olan o çok sevdiğim kasımda vazgeçiyorum.Gidiyorum bu şehirden, senden gidiyorum, bizden gidiyorum.Bir tek "Masalımız"dan gidemiyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Roma'da Biz Olsak TIKLA PDF İNDİR !Roma'da Biz Olsak TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Romantik
Etiketler; Edebiyat, Roman, Romantik, Roma'da Biz Olsak, Handan Yiğit

Yorum Gönder