18 Ekim 2022

Cancağızım Ömer Mehmet Nuri Yardım Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Mehmet Nuri Yardım
Çevirmen: Mehmet Nuri Yardım

Cancağızım Ömer indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Nuri Yardım olan ve Akıl Fikir Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 216 sayfalık Cancağızım Ömer eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Cancağızım Ömer ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Cancağızım Ömer TIKLA PDF İNDİR !

Cancağızım Ömer Yazarı Kimdir ?

Cancağızım Ömer yazarı Mehmet Nuri Yardım 'dır. Mehmet Nuri Yardım yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Edebiyat İnceleme türündedir.

Cancağızım Ömer PDF indir oku

Cancağızım Ömer indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Akıl Fikir Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 216 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Cancağızım Ömer TIKLA PDF İNDİR !

Cancağızım Ömer TIKLA PDF İNDİR !

Toplum için sanat diyerek başladığı edebiyat hayatında; sade Türkçesi, anlatım tarzı ve kahramanları ile her zümreye hitap eden eserler kaleme alan, hikâyelerinde millî duyguları insanlara aşılayıp hatırlatan, milliyetçilik akımının temsilcilerinden, Millî Edebiyat'ın öncüsü Ömer Seyfettin, yüzyıldan beri Türkiye'de en çok okunan, sevilen ve her zaman aranan yazarlarımızdandır.

Vefatının 100. yılı için hazırlanan bu kitapta, Ömer Seyfettin'in 36 yıllık ömrüne sığdırdığı edebî birikime dikkat çekiliyor. Yaşadığı fırtınalı yıllara, ailesine, dostlarına ve edebiyat hayatına dair bilgilere yer veriliyor. Kimi zaman kendisinin dile getirdiği, kimi zaman arkadaşları ve onu tanıyanlar tarafından anlatılan hatıralar ilgi çekici. Cancağızım Ömer'le hikâyecimizi daha çok seveceğiz.

(Tanıtım Bülteninden)

Cancağızım Ömer TIKLA PDF İNDİR !Cancağızım Ömer TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Edebiyat İnceleme
Etiketler; Edebiyat, Edebiyat İnceleme, Cancağızım Ömer, Mehmet Nuri Yardım

Yorum Gönder