3 Temmuz 2022

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 Şebnem Güler Karacan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Şebnem Güler Karacan
Çevirmen: Şebnem Güler Karacan

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şebnem Güler Karacan olan ve Sihirli Kalem yayınevinin yayınlamış olduğu, 92 sayfalık Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde yer almaktadır. Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 TIKLA PDF İNDİR !

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 Yazarı Kimdir ?

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 yazarı Şebnem Güler Karacan 'dır. Şebnem Güler Karacan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Çocuk ve Gençlik kategorisinde olup, Çocuk Öykü/Hikaye türündedir.

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 PDF indir oku

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Sihirli Kalem yayınevi tarafından yayınlanan, 92 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 TIKLA PDF İNDİR !

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 TIKLA PDF İNDİR !

Kocaman adam mı oldum?
Küçücük bir çocuk muyum?
Büyükler artık bir karar verebilirler mi?
Ödüm patladı ne demek?
Kuyruklu yıldızın kuyruğu var mı?
Uyumak, yuvarlanmak,
debelenmek isteyen var mı?
Karanlıktan korkardım, çok saçmaymış anladım!
Bizim mahallede kaplan mı var?

(Tanıtım Bülteninden)

Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 TIKLA PDF İNDİR !Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5 TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Çocuk ve Gençlik
Tür; Çocuk Öykü/Hikaye
Etiketler; Çocuk ve Gençlik, Okul Çağı 6-10 Yaş, Çocuk Öykü/Hikaye, Sanırım Başıma Çorap Ördüm - Roket Mustafa 5, Şebnem Güler Karacan

Yorum Gönder