26 Haziran 2022

Şiiri Gezdirdim Müşerref Kaya Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Müşerref Kaya
Çevirmen: Müşerref Kaya

Şiiri Gezdirdim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Müşerref Kaya olan ve Kırmızı Çatı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Şiiri Gezdirdim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Şiiri Gezdirdim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Şiiri Gezdirdim TIKLA PDF İNDİR !

Şiiri Gezdirdim Yazarı Kimdir ?

Şiiri Gezdirdim yazarı Müşerref Kaya 'dır. Müşerref Kaya yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Şiiri Gezdirdim PDF indir oku

Şiiri Gezdirdim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Çatı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Şiiri Gezdirdim TIKLA PDF İNDİR !

Şiiri Gezdirdim TIKLA PDF İNDİR !

Bir yaz geçti
Başıboş zamanların gölgesinde
Düşlerimden kalan sözler
Yitik adaletin peşinde.

Şiir atı geçti
Yeryüzünün sessiz zamanlarından
Aşkı anlayanların
Işıkları sönmedi.

Bulutların üzerinde sarı kuş
Çocuklarla söyleşti
İçinden Che'nin şarkıları geçen
Çocuklara emanettir ülkem.

(Tanıtım Bülteninden)

Şiiri Gezdirdim TIKLA PDF İNDİR !Şiiri Gezdirdim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Şiiri Gezdirdim, Müşerref Kaya

Yorum Gönder