7 Haziran 2022

Biri Beni Onarsın Eyyüp Akyüz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,8 TL
Yazarı: Eyyüp Akyüz
Çevirmen: Eyyüp Akyüz

Biri Beni Onarsın indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Eyyüp Akyüz olan ve Hece Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Biri Beni Onarsın eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Biri Beni Onarsın ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Biri Beni Onarsın TIKLA PDF İNDİR !

Biri Beni Onarsın Yazarı Kimdir ?

Biri Beni Onarsın yazarı Eyyüp Akyüz 'dır. Eyyüp Akyüz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Biri Beni Onarsın PDF indir oku

Biri Beni Onarsın indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hece Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Biri Beni Onarsın TIKLA PDF İNDİR !

Biri Beni Onarsın TIKLA PDF İNDİR !
Dünya benden büyüktü, aşktan küçük
Kendimi aşka hibe etmeye ant içtim
Neden taburcu olacakmışım senden sevgilim
Yeminler olsun iyileşmedim, iyileşmeyeceğim
Zenginim fakat yetim
Halkın uğramadığı halk kütüphaneleri gibiyim.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 70

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hece Yayınları Biri Beni Onarsın TIKLA PDF İNDİR !Biri Beni Onarsın TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Biri Beni Onarsın, Eyyüp Akyüz

Yorum Gönder