26 Haziran 2022

Bir Haraşo-Acide Russique Paul Herigaut Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,0 TL
Yazarı: Paul Herigaut
Çevirmen: Paul Herigaut

Bir Haraşo-Acide Russique indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Paul Herigaut olan ve Dorlion Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Haraşo-Acide Russique eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Haraşo-Acide Russique ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Haraşo-Acide Russique TIKLA PDF İNDİR !

Bir Haraşo-Acide Russique Yazarı Kimdir ?

Bir Haraşo-Acide Russique yazarı Paul Herigaut 'dır. Paul Herigaut yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Bir Haraşo-Acide Russique PDF indir oku

Bir Haraşo-Acide Russique indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dorlion Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Haraşo-Acide Russique TIKLA PDF İNDİR !

Bir Haraşo-Acide Russique TIKLA PDF İNDİR !

Ne derseniz deyiniz, kadınlar beni sevemiyor. Apartmandaki güzel bir mobilya yahut okşadıkları köpek gibi beni kabul etmeye, sevmeye razı oluyorlar; geneli mutlaka askerlik mesleğine mensup subaylarıtercih ediyorlar! Beni ciddi sevmiş kadınların kim olduğunu bilmek ister misiniz? Bunlar benim doğup büyüdüğüm Tuluz (Toulouse)şehrinin civar köylerinde ele geçirdiğim köylü kızcağızlardır. Bunlar insanı hırsla, arzu ile kabul eder, sadece sarılır, sonra düşünmeden ayrılır gider… Bir gün koruda beni bekleyen küçük köylü kızlardan birisine gidiyordum; münasebetimiz üç haftadır devam ediyordu. Yanına yaklaşınca hüngür hüngür ağladığını gördüm; şaşırdım, sordum, sıkıştırdım, nihayet bana şu cevabı verdi:

"Ağlıyorum, ağlıyorum, çünkü senin üstüne bir başkasıyla da görüştüm!"

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Haraşo-Acide Russique TIKLA PDF İNDİR !Bir Haraşo-Acide Russique TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Bir Haraşo-Acide Russique, Paul Herigaut

Yorum Gönder