4 Mayıs 2022

Yüzünden Yollar Çıkardım Akgün Akova Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,9 TL
Yazarı: Akgün Akova
Çevirmen: Akgün Akova

Yüzünden Yollar Çıkardım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Akgün Akova olan ve Karakarga yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yüzünden Yollar Çıkardım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yüzünden Yollar Çıkardım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yüzünden Yollar Çıkardım TIKLA PDF İNDİR !

Yüzünden Yollar Çıkardım Yazarı Kimdir ?

Yüzünden Yollar Çıkardım yazarı Akgün Akova 'dır. Akgün Akova yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Yüzünden Yollar Çıkardım PDF indir oku

Yüzünden Yollar Çıkardım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Karakarga yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yüzünden Yollar Çıkardım TIKLA PDF İNDİR !

Yüzünden Yollar Çıkardım TIKLA PDF İNDİR !

Her zaman bir çift kanadın bir altın madeninden daha değerli olduğunu söyleyen Akgün Akova, bu kez yollarda uçan şiirlerle çıkıyor karşımıza. Işıklar söndüğünde gölgelerimizin bizi nerede beklediğini merak ederek… Çiçekler arası koku nakli yaparak… İçine kara bulutlar girse de kalbinle kuş vurma diyerek…

Bilinçaltımızın yırtılmış yerlerine yama yaparak…

Bu kitapta bir gözyaşı damlası burnunu çekiyor. Dizelerini bir yastıkta birdenbire beliren okşanmış mavi gibi yazıyor şair. Düşleri için havaalanı yapıyor. Uçurumlara yem veriyor. Gözünün içinde ışığın bavulunu taşıyor.

Yüzünden Yollar Çıkardım kimsenin yere düşmeyeceği, düşse de kaldırılacağı bir dünyanın ancak öpücük öpücük üstüne konarak kurulacağını söylüyor bize; çünkü şairi, aşk dolu bir bakışla dünya tarihinin değiştirilebileceğine inanmaya devam ediyor. Yana yana, döne döne, sonsuza kadar delice…

(Tanıtım Bülteninden)

Yüzünden Yollar Çıkardım TIKLA PDF İNDİR !Yüzünden Yollar Çıkardım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Yüzünden Yollar Çıkardım, Akgün Akova

Yorum Gönder