4 Mayıs 2022

Sadece Şeyma Şeyma Subaşı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,54 TL
Yazarı: Şeyma Subaşı
Çevirmen: Şeyma Subaşı

Sadece Şeyma indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şeyma Subaşı olan ve DEX yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sadece Şeyma eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sadece Şeyma ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sadece Şeyma TIKLA PDF İNDİR !

Sadece Şeyma Yazarı Kimdir ?

Sadece Şeyma yazarı Şeyma Subaşı 'dır. Şeyma Subaşı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Sadece Şeyma PDF indir oku

Sadece Şeyma indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. DEX yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sadece Şeyma TIKLA PDF İNDİR !

Sadece Şeyma TIKLA PDF İNDİR !

Hatırladığım ilk anı neydi?

Annemle babamın bana sıkıca sarıldığı aklıma geliyor.

Hepimizin güldüğünü hatırlıyorum sonra.Ve anneannemin masallarını.

İlk anılarımı bulutlar üzerindeymişim gibi hatırlıyorum, sonrası fırtına... hepinizin bildiği gibi...ve şimdi yine pembe bulutlar...hepimizin yaşadığı gibi...

Ben de bir annenin gözünün nuru,bir babanın altın saçlı kızıyım.Ve küçük bir kız çocuğunun, kucağında uyumayı çok sevdiği annesiyim.

Bunları unutmadan okuyun isterim hayatımı...

(Tanıtım Bülteninden)

Sadece Şeyma TIKLA PDF İNDİR !

08.07.2019

Sizin kararınız ama....

Aşırı kitap okuyan biri olmasamda hergün okumaya çalışan biriyim ve birsürü kitap okudum.İyi kitaplar okudum, kötü kitaplar okudum veya sadece kapağı dikkat çekmek amacıyla yapılan kitaplar da okudum ancak bu kitap gibisini görmedim :D Hani herkesin hakkıdır kitap yazmak anlarım da bestsellerlere koymamızda... ilginç

Sadece Şeyma TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Sadece Şeyma, Şeyma Subaşı

Yorum Gönder