5 Mayıs 2022

Yitik Ben Osman Koca Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,7 TL
Yazarı: Osman Koca
Çevirmen: Osman Koca

Yitik Ben indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Osman Koca olan ve Beyan Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yitik Ben eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yitik Ben ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yitik Ben TIKLA PDF İNDİR !

Yitik Ben Yazarı Kimdir ?

Yitik Ben yazarı Osman Koca 'dır. Osman Koca yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yitik Ben PDF indir oku

Yitik Ben indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Beyan Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yitik Ben TIKLA PDF İNDİR !

Yitik Ben TIKLA PDF İNDİR !

Yitik Ben, Osman Koca'nın öykülerinden oluşan bir kitap.

Diğer Osman Koca hikayeleri gibi bazen anlatılarla bazen de diyaloglarla hayatın hızlı ritmine anlamlı bir boyut katıyor.

Kolay okunuyor ve okuyucuyu hikaye ortamının yaşayan bir şahidi veya parçası haline getiriyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Yitik Ben TIKLA PDF İNDİR !Yitik Ben TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yitik Ben, Osman Koca

Yorum Gönder