9 Mayıs 2022

Sözün Yedi Rengi Mestan Karabacak Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Mestan Karabacak
Çevirmen: Mestan Karabacak

Sözün Yedi Rengi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mestan Karabacak olan ve Tuem Sanat yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Sözün Yedi Rengi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sözün Yedi Rengi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sözün Yedi Rengi TIKLA PDF İNDİR !

Sözün Yedi Rengi Yazarı Kimdir ?

Sözün Yedi Rengi yazarı Mestan Karabacak 'dır. Mestan Karabacak yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Sözün Yedi Rengi PDF indir oku

Sözün Yedi Rengi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tuem Sanat yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sözün Yedi Rengi TIKLA PDF İNDİR !

Sözün Yedi Rengi TIKLA PDF İNDİR !

Bakırdağı Kazancı yaylasında
Saçıkara, Bacaklar obasında
Karaduman adı var babasında
Asırlık bir ardıç tanıyorum ben.

Diyorum ki, şu da iyi biline
Ölürüm ben o ardıcın yoluna
Âşık Ali şiir asmış dalına
Asırlık bir ardıç tanıyorum ben.

O ardıç anamdır ben de kuzusu
Kara imiş alnın da yazısı
Şu gönlümün ağrısıyla sızısı
Asırlık bir ardıç tanıyorum ben.

Mestan Karabacak

(Tanıtım Bülteninden)

Sözün Yedi Rengi TIKLA PDF İNDİR !Sözün Yedi Rengi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Sözün Yedi Rengi, Mestan Karabacak

Yorum Gönder