11 Mayıs 2022

Müzeyyen Sibel Unur Özdemir Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,25 TL
Yazarı: Sibel Unur Özdemir
Çevirmen: Sibel Unur Özdemir

Müzeyyen indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sibel Unur Özdemir olan ve Ürün Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 116 sayfalık Müzeyyen eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Müzeyyen ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Müzeyyen TIKLA PDF İNDİR !

Müzeyyen Yazarı Kimdir ?

Müzeyyen yazarı Sibel Unur Özdemir 'dır. Sibel Unur Özdemir yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Müzeyyen PDF indir oku

Müzeyyen indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ürün Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 116 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Müzeyyen TIKLA PDF İNDİR !

Müzeyyen TIKLA PDF İNDİR !

Lakin bazen umudumu yitiriyorum sevgili. Bir çocuk ağıtı duyuyorum örselenmiş tarafımda. Kırık cam parçacıklarına benzeyen hülyalarımı süpürüyorum elimin tersiyle. Soruyorum kendime "Aynı şehirde yaşarken gurbeti solur mu insan?" diye. Kendimi, kirpiklerinin arkasına gizlenmiş o kehribar renkli gözlerinin bakışlarında hapsedilmiş hissediyorum. Yanlış anlama sevgili, hiçbir şikâyetim yok bu durumdan. Asla nedamet hissetmiyorum. Bu gönüllü bir teslimiyet, ömür boyu sürecek olan.

Haberin yok tabii, gecenin koynunda ne kadar yalnız olduğumdan. Bilmiyorsun o saatlerde hasretinin yüreğimi nasıl derbeder ettiğini ve benim vuslata dair umutlarımla kavuşacağımız o günü hasretin gergefine nakış nakış işlediğimi. Geleceğe dönük hülyalarımla bütünleşerek acı çeken ruhumu köpük köpük yıkadığımı, elemi yüreğimden usul usul elediğimi, nereden bileceksin Müzeyyen?

Ben acıyla baş etmeyi öğrendim. İzin ver senin acılarını da kucaklayıp yaralarını sarayım. Huzur beşiğinde mutluluk ninnileri söyleyeyim kulağına ve sen hiçbir şey düşünmeden uyu mışıl mışıl.

(Tanıtım Bülteninden)

Müzeyyen TIKLA PDF İNDİR !Müzeyyen TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Müzeyyen, Sibel Unur Özdemir

Yorum Gönder