8 Mayıs 2022

Kendimden Bahsetmiyorum Anat Zecharia Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,0 TL
Yazarı: Anat Zecharia
Çevirmen: Anat Zecharia

Kendimden Bahsetmiyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Anat Zecharia olan ve Yitik Ülke Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kendimden Bahsetmiyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kendimden Bahsetmiyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kendimden Bahsetmiyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kendimden Bahsetmiyorum Yazarı Kimdir ?

Kendimden Bahsetmiyorum yazarı Anat Zecharia 'dır. Anat Zecharia yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Şiiri türündedir.

Kendimden Bahsetmiyorum PDF indir oku

Kendimden Bahsetmiyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yitik Ülke Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kendimden Bahsetmiyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kendimden Bahsetmiyorum TIKLA PDF İNDİR !

İsrailli şair Anat Zecharia ilk kez Türkçede.

Her şey sözcüklerin şeklini alıyor.
Paçalı donunu hiç indirmemeliydin.
Yatağa yorgunluktan tükenmiş ve
kendinden başka bir şey istemeyen
bir halde geleceksin
ve seni seviyorum diyeceksin.
Ben de seni diye
cevap vereceksin kendine,
ben de seni seviyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Kendimden Bahsetmiyorum TIKLA PDF İNDİR !Kendimden Bahsetmiyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Dünya Şiiri, Kendimden Bahsetmiyorum, Anat Zecharia

Yorum Gönder