5 Mayıs 2022

Kara Para Aşk Burcu Söker Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 24,44 TL
Yazarı: Burcu Söker
Çevirmen: Burcu Söker

Kara Para Aşk indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Burcu Söker olan ve Gece Kitaplığı yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kara Para Aşk eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kara Para Aşk ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kara Para Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kara Para Aşk Yazarı Kimdir ?

Kara Para Aşk yazarı Burcu Söker 'dır. Burcu Söker yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kara Para Aşk PDF indir oku

Kara Para Aşk indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gece Kitaplığı yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kara Para Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kara Para Aşk TIKLA PDF İNDİR !

"Şu hayatta üç şeyi net biliyorum." dedi Kerim.
"Hayattım boyunca aşkın tanımını bilmezken
bir kadın sevdim.
Ikıncisi, ona geri dönülmez bir şekilde bağlandım
Üçüncüsü de ona ailem yüzünden ihanet ettim."
"Şu hayata üç şeyi net biliyorum." dedi Gurur.
"Birincisi, bugüne kadar doğrularım için
savaştım ve bu yolda mağlup oldum.
İkincisi, herkes tam tersini söylese de deli değilim ve üçüncüsü ona geri dönülmez bir şekilde âşık oldum."
Birden zenginleşip para kazananlar
için üç şeyi biliyorum.
Birincisi, herkesi parasıyla satın alacağını sanır. En kötüsü de zekâyı, duyguyu ve çalışmayı
parasıyla satın alır.
İkincisi, saygınlığını parayla kazanır ama
bilmez ki insan zor günde belli olur.
Üçüncüsü, kirli işlere girer, vicdanını
yok sayıp ellerini kirletir.
Yani kalbi çoktan kararmıştır.
Yoluna çıkan herkesi mahveder.

KARA PARA AŞK
Hiç bir şey göründüğü gibi değil ya da
her şey göründüğü gibi.

(Tanıtım Bülteninden)

Kara Para Aşk TIKLA PDF İNDİR !

06.02.2019

İLGİNÇ

GELECEK VADEDİYOR. Süper, genç ve dinamik.

Kara Para Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kara Para Aşk, Burcu Söker

Yorum Gönder