4 Mayıs 2022

Hayat Kendimle Ne Zor Murat Çolakoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,95 TL
Yazarı: Murat Çolakoğlu
Çevirmen: Murat Çolakoğlu

Hayat Kendimle Ne Zor indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Murat Çolakoğlu olan ve Büyükada Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hayat Kendimle Ne Zor eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hayat Kendimle Ne Zor ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayat Kendimle Ne Zor TIKLA PDF İNDİR !

Hayat Kendimle Ne Zor Yazarı Kimdir ?

Hayat Kendimle Ne Zor yazarı Murat Çolakoğlu 'dır. Murat Çolakoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Hayat Kendimle Ne Zor PDF indir oku

Hayat Kendimle Ne Zor indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Büyükada Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayat Kendimle Ne Zor TIKLA PDF İNDİR !

Hayat Kendimle Ne Zor TIKLA PDF İNDİR !

Kağıda dökülenlerden anladım!

Etrafı gözlemlerken içinde olmadığım hayatlar, tanıma­dığım insanlar da etkilemiş beni. Her neredeysem, in­sanları seyrederken farkında olmadan hayaller vasıtasıy­la girdiğim başka hayatlar, başka vücutlar, yolda bekleyen sevgili, ruhunu teslim eden kadın, çocuklarını bekleyen adam, dilenci ve bazen de bir hamalın sırtındaki yük.

Bazense ''kendim'' oldum yazarken. Tek başına uzaklarda gibi ama yakın, bir odada duvarları seyrederken, kendi içinde kaybolmuş ve kendini arayan, derdi kendiyle bir adam.

Hep dedim ki: "Hayat kendimle ne zor!"

Yıllar içinde birikenler burada işte. Zamanı gelmiş ki ar­tık bir kitap oldular, benden geriye kalacak.

Bana yazdıran asıl sebep de buydu belki…

(Tanıtım Bülteninden)

Hayat Kendimle Ne Zor TIKLA PDF İNDİR !

27.05.2019

PINAR

Okumanızı tavsiye ederim. Akıcı bir dille yazılmış içten bir kitap...

Hayat Kendimle Ne Zor TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Hayat Kendimle Ne Zor, Murat Çolakoğlu

Yorum Gönder