5 Mayıs 2022

Çöp Ev Erden Bolerden Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Erden Bolerden
Çevirmen: Erden Bolerden

Çöp Ev indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Erden Bolerden olan ve Çınar Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çöp Ev eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çöp Ev ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çöp Ev TIKLA PDF İNDİR !

Çöp Ev Yazarı Kimdir ?

Çöp Ev yazarı Erden Bolerden 'dır. Erden Bolerden yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Çöp Ev PDF indir oku

Çöp Ev indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çınar Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çöp Ev TIKLA PDF İNDİR !

Çöp Ev TIKLA PDF İNDİR !

Erden Bolerden, ilk romanı Sürgün Ruhlar Senfonisi'nde plazalarda robota dönmüş bireyin çıldırışını anlatmıştı. Çöp Ev'de ise bir ailenin cehennemine dalıyor ve çöpe dönüşen hayatların dramını sarsıcı bir dille anlatıyor.

Mahalleye döndüm, izlerimi bıraka bıraka. Kendimi çiğneyip kendimi yutmuştum. Ne çeki düzen verecek aklım ne de kendime duyuracak bir harfim kalmıştı. Sağa dönüş yok tabelasının önüne çıktım. Karşı sokağa girdim ve girdiğim gibi evim karşımdaydı. Alt komşulu, sokak manzaralı, anneli, babalı evim... Sokak kapısı açıldı, dürtmeden, kendince; ben de içeri girdim, kimseye görünmeden, gizlice.

Anneme durumu açıklamak istiyordum, babama da. Olup biten her şeyi, başıma gelenleri, badirelerimi anlatsam umursayacaklarını sanmıyordum ama yine de denemek istiyordum. Gerçeği söylemekse pek kolay olmayacaktı. Gerçeği şu an hazmedemez, kusarlardı; tıpkı benim gibi. Kapının önüne geldim, anahtarı yuvasına soktum, kilidi yarım tur çevirdim. Kapı açıldı.

"Neredesin sen!" diye çıkıştı babam.

"Dışarıdaydım" dedim.

(Tanıtım Bülteninden)

Çöp Ev TIKLA PDF İNDİR !Çöp Ev TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Çöp Ev, Erden Bolerden

Yorum Gönder