5 Mayıs 2022

Bir Yolculuktur Aşk Betül Ak Örnek Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,4 TL
Yazarı: Betül Ak Örnek
Çevirmen: Betül Ak Örnek

Bir Yolculuktur Aşk indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Betül Ak Örnek olan ve Hayykitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 256 sayfalık Bir Yolculuktur Aşk eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Yolculuktur Aşk ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Yolculuktur Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Bir Yolculuktur Aşk Yazarı Kimdir ?

Bir Yolculuktur Aşk yazarı Betül Ak Örnek 'dır. Betül Ak Örnek yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bir Yolculuktur Aşk PDF indir oku

Bir Yolculuktur Aşk indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayykitap yayınevi tarafından yayınlanan, 256 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Yolculuktur Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Bir Yolculuktur Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kendini okyanusta bir damla sanma

Damlanın içinde kocaman bir okyanussun

"Seni kendime sakladım. Elimin değmediği ellerini ve dokunamadığım saçlarını usulca yüreğimin rafına kaldırdım.

Yürüdüğüm yolların sana çıkması için değil, bir gün seninle birlikte yürümek için bekledim tüm duraklarda.

Sevdiğin olmak için değil, seni seven olmak için adadım ömrümü.

Koltuğun en rahat yerini, masanın başındaki sandalyeyi sana ayırdım. Sakallarını, gözlerini ve ellerini başka kimse görmesin diye gecenin karanlığıyla örttüm de hepsini kendime sakladım.

Bu dünyadaki cennetimizi sonsuzluğa taşımak için ahretlik bir tutkuyla sevdim seni.

Seni, kendime sakladım. Hangi yağmurda ıslanıp üşüdüysen, ısıtmak için seni, yüreğimin yangınını sensizlik çırasıyla ateşledim.

Seni gönlüme yakıştırdım, niyet ettim sonsuza kadar kendimi sana saklamaya."

Günlük duyguların, geçici heveslerin, anlık iltifatların hüküm sürdüğü değil, ebedî güzelliklerin barındığı "biz" mabedine dönüşü anlatan çarpıcı bir aşk hikâyesi.

Ömür denilen seyrüseferde kâinatın işaret ettiği mesajların ışığında kendini keşfetme arayışı ve tevafukların izinde bir hakikat yolculuğu…

Canı yanacak diye korkan niyet etmeden dönsün yolundan.

(Tanıtım Bülteninden)

Bir Yolculuktur Aşk TIKLA PDF İNDİR !Bir Yolculuktur Aşk TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bir Yolculuktur Aşk, Betül Ak Örnek

Yorum Gönder