5 Mayıs 2022

Ölü Kent İlayda Melis Okurgan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 31,5 TL
Yazarı: İlayda Melis Okurgan
Çevirmen: İlayda Melis Okurgan

Ölü Kent indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İlayda Melis Okurgan olan ve Perseus Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 574 sayfalık Ölü Kent eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ölü Kent ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ölü Kent TIKLA PDF İNDİR !

Ölü Kent Yazarı Kimdir ?

Ölü Kent yazarı İlayda Melis Okurgan 'dır. İlayda Melis Okurgan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ölü Kent PDF indir oku

Ölü Kent indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Perseus Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 574 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ölü Kent TIKLA PDF İNDİR !

Ölü Kent TIKLA PDF İNDİR !

Ben Efnan Zahredar.

Kendimi ailemin biricik kızı, okulumun örnek öğrencisi, dostlarımın sığınağı sanırken yaşadığım her şeyin gittikçe çirkinleşen bir yalan olduğunu anladığımda artık çok geçti…

Atıldığım karanlık kuyuda uzattığım ellerimi tutan adamın ellerine tutsak kaldım. Onun cehenneminde yanarken günahlarla kutsandım. Cennet beni kabul etmeyi bırakalı çok oldu. Cehennem ise efendisine sunabileceği en büyük hediye olarak beni kutsadı.

Ölü Kent benim cehennemim oldu.

(Tanıtım Bülteninden)

Ölü Kent TIKLA PDF İNDİR !Ölü Kent TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ölü Kent, İlayda Melis Okurgan

Yorum Gönder