9 Mayıs 2022

Benim Sevdam Turan Özbudak Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,5 TL
Yazarı: Turan Özbudak
Çevirmen: Turan Özbudak

Benim Sevdam indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Turan Özbudak olan ve Tunç Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Benim Sevdam eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Benim Sevdam ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Benim Sevdam TIKLA PDF İNDİR !

Benim Sevdam Yazarı Kimdir ?

Benim Sevdam yazarı Turan Özbudak 'dır. Turan Özbudak yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Benim Sevdam PDF indir oku

Benim Sevdam indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Tunç Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Benim Sevdam TIKLA PDF İNDİR !

Benim Sevdam TIKLA PDF İNDİR !

Bir şeyler söyelmeli

Gerek duymadan fakat gerektiği zamanın yakın olabileceğini düşünerek sizler de bir şeyler deyin, söyleyin.

Dibine kadar, Allah'ına kitabına hatta Allahsızlığına kitapsızlığına kadar deyin söyleyin ve sevin.

Ve vaz geçmeyin kendinizi severken sizi sevenlerden.

Selamlar saygılar sevgiler sürüyorum yüreğimdeki her satırın her harfiyle. Bırakıyorum buraya ve merhaba diyorum ilk sayfama.

Merhaba…

Turan Özbudak

(Tanıtım Bülteninden)

Benim Sevdam TIKLA PDF İNDİR !Benim Sevdam TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Benim Sevdam, Turan Özbudak

Yorum Gönder