10 Mayıs 2022

Benim Kadınlarım Gökhan Saraçoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,62 TL
Yazarı: Gökhan Saraçoğlu
Çevirmen: Gökhan Saraçoğlu

Benim Kadınlarım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gökhan Saraçoğlu olan ve Flora yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Benim Kadınlarım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Benim Kadınlarım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Benim Kadınlarım TIKLA PDF İNDİR !

Benim Kadınlarım Yazarı Kimdir ?

Benim Kadınlarım yazarı Gökhan Saraçoğlu 'dır. Gökhan Saraçoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Benim Kadınlarım PDF indir oku

Benim Kadınlarım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Flora yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Benim Kadınlarım TIKLA PDF İNDİR !

Benim Kadınlarım TIKLA PDF İNDİR !

Hiçbiri benim değildi aslında;

Onlar yolcu, ben ise hancıydım...

Hep birine bakıp çıktılar hayatımdan.

Ama iyi ki baktılar;

Ben onlara karşılıksız sevgiyi tattırdım,

Onlarsa bana hayatın taşlı yollarını...

(Tanıtım Bülteninden)

Benim Kadınlarım TIKLA PDF İNDİR !Benim Kadınlarım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Benim Kadınlarım, Gökhan Saraçoğlu

Yorum Gönder