11 Mayıs 2022

Aşk ve Tufan Osman Ulutürk Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,5 TL
Yazarı: Osman Ulutürk
Çevirmen: Osman Ulutürk

Aşk ve Tufan indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Osman Ulutürk olan ve Siyah Beyaz yayınevinin yayınlamış olduğu, 96 sayfalık Aşk ve Tufan eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşk ve Tufan ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşk ve Tufan TIKLA PDF İNDİR !

Aşk ve Tufan Yazarı Kimdir ?

Aşk ve Tufan yazarı Osman Ulutürk 'dır. Osman Ulutürk yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Aşk ve Tufan PDF indir oku

Aşk ve Tufan indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Siyah Beyaz yayınevi tarafından yayınlanan, 96 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşk ve Tufan TIKLA PDF İNDİR !

Aşk ve Tufan TIKLA PDF İNDİR !

Bir güzel bakıyorum sana
Yüzünde şenlikler oluyor
Gözlerin ısrarı ve isyanı kuşanan
Sokakları oluyor İstanbul'un
Dehşetli ciddiye alıyorum bu işi
Ben baktıkça güzelleşiyorsun sen
Sen güzelleştikçe olan bana oluyor

(Tanıtım Bülteninden)

Aşk ve Tufan TIKLA PDF İNDİR !Aşk ve Tufan TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Aşk ve Tufan, Osman Ulutürk

Yorum Gönder