24 Nisan 2022

Yüreğimin Ece'si Esin Avcı Urgizer Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,96 TL
Yazarı: Esin Avcı Urgizer
Çevirmen: Esin Avcı Urgizer

Yüreğimin Ece'si indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Esin Avcı Urgizer olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yüreğimin Ece'si eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yüreğimin Ece'si ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yüreğimin Ece'si TIKLA PDF İNDİR !

Yüreğimin Ece'si Yazarı Kimdir ?

Yüreğimin Ece'si yazarı Esin Avcı Urgizer 'dır. Esin Avcı Urgizer yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yüreğimin Ece'si PDF indir oku

Yüreğimin Ece'si indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yüreğimin Ece'si TIKLA PDF İNDİR !

Yüreğimin Ece'si TIKLA PDF İNDİR !

"Sanırım korkuyorum. Ciddi bir ilişki korkutuyor beni. Yaralıyım. Yaralarım yeni yeni iyileşirken tekrar kanatmaktan korkuyorum. Bu sefer çökersem, bir daha toparlanamam diye endişeleniyorum…

Belki de bu düşüncelerimi böyle saçma bir cevap vermeden Suat'la paylaşmalıydım, yapamadım. İçimi ona bu denli dökemedim. Zaten içimde hissettiğim duygunun 'aşk' olduğundan da emin değildim.

Karman çorman oldum. Kelepçe vurulmuş gönlümü kapattım karanlık odalara. Ceza veriyorum belki de kendime, o odaya ışığının girmesine müsaade etmedim diye…"

Dizi film izliyormuşçasına okuyacağınız, sıcacık bir yaşam öyküsü; biraz hüzün, biraz düşün ama daha çok "gülümseyebil" diye…


(Tanıtım Bülteninden)

Yüreğimin Ece'si TIKLA PDF İNDİR !Yüreğimin Ece'si TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yüreğimin Ece'si, Esin Avcı Urgizer

Yorum Gönder